angelina-sjuk..

igår på kvällen blev jag jättesjuk. Fick typ 39 grader feber ont i halsen och skakade och huvet vägde 1000 ton.. Mådde så sjukt jävla dåligt. Gick och la mig kl 20:00 och somnade sen kom mamma och väckte mig kl 22 igen. Då vart det ännu värre. så då fick jag i mig alvedon och sen blev det bättre.

Sen la jag mig kl 1 igen. Och så sov jag hela natten.

Idag mår jag mycket mycket bättre. Känner mig lite svag sådär och har lite huvudvärk. Men inget mer. Fattar inte vad som hände med mig igår? Hur konstigt som helst!

Ska nu berätta om gårdagens markarbete.
Bella var väldigt tung i handen i början och stel. Sen började jag gå över bommarna och det blev bättre och bättre. Hon laddade as mycket mot kavalettin så ibland fick vi helt fel avstånd. Och ibland ville hon hoppa över alla som studs. Men sen fattade hon att hon bara skulle trava över dom.

Sen i slutet var hon fruktansvärt fin :'D gud vad glad jag blir! hon bärde sig själv i en något lägre form i både trav och galopp. Så duktig tjej!! Bra att hon är sig själv igen.

Idag ska jag hoppa om jag orkar. Ska ta en alvedon och känna efter så jag orkar och inte överanstränger mig. Skulle vara sjukt jobbit. Nu ska jag vila ett tag sen ska jag gå ut och ta mig lite frisk luft.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Usch, kanske vätskebrist?

2011-07-05 @ 14:00:08
URL: http://kdrfryttarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska inte ni ta och göra en lite somrigare design????

2011-07-05 @ 15:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0