angelina-vaaaarmt...

Idag är det för varmt och för mke brems för att rida. Så Bella får stå idag. Jag ska vara med kompisar istället och göra nått kul:).
Känner mig väldigt varm just nu så ska nog gå ner och ta mig ett glas vatten xD!

Ni som undrar om Vanillin får sitt svar nu.
Vanillin haltar fortfarande så det är troligtvis ingen sträckning. Det är något fel på henne så vi ska ringa kliniken till veckan. Så får vi se när vi får någon tid. Men jag hoppas iaf på att det inte är något allvarligt med henne eller att det är aslångt tills vi får komma till kliniken.


Kommentarer
Postat av: ellen

Låter inte alls roligt :( Mitt varmblod som jag har var halt i nästan två månader, men sedan så blev hon helt bra, så håller verkligen tummarna för er<33

2011-07-08 @ 17:54:51
URL: http://jagellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0