amanda-hovslagaren

Nu har hovslagaren varit här och skott Pedro, så nu har han fina fötter i helgen :D
Dom andra ponnyerna ska skos senare i veckan.

Jag och Angelina ska troligtvis ut och rida tillsammans idag.
Har fått en fråga om det tidigare, varför vi aldrig rider med varandra. Men vi bor ca 3 km ifrån varanndra så det blir lite långt att rida så lång för att rida med varanndra. Någon gång har vi gjort det, men inte ofta.
Men nu när att jag skrev att jag skulle rida med henne menar jag att vi rider först hennes ponnyer, sedan far vi hem till mig och rider mina :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag måste bara säga att eran blogg är super bra! Vem av er är det som gör blogg designerna? Dom är ju hur fina som helst! Gör ni gratis blogg designer?? :D

2011-06-16 @ 14:04:36
URL: http://srkbast.blogg.se/
Postat av: Isabelle

3km är väl ingenting? ;o

2011-06-16 @ 22:38:23
URL: http://eaglegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0