amanda-idaträning

Är jättenöjd över träningen med Pikkan idag! En riktigt svettig ponny fick jag också efteråt, kan gissa på träningsverk för henne imorgon.
Vi tränade mest uppmjukande rörelser. I början var ville hon inte ställa vänster och överställer på höger, hon är betydligt stelare i vänster sida så fick jobba väldigt mycket med det. 
Och i slutet så var hon jättemjuk och fin i hela kroppen :)
Dock så red vi inne idag eftersom när jag skulle rida började det regna.


Jag lämnade ljudet på så ni kan höra vad hon säger och sånt :)
Har massor med film från idag, men har inte ens kollat igenom allt ännu men klippte ihop några små snuttar, finns säkert mycket mera jag kan lägga ut men då blir filmen så lång, hoppas ni nöjjer er,


Kommentarer
Postat av: sara

vad fin hon såg ut!

2011-06-02 @ 20:16:10
Postat av: Nelly

gud vad fina ni är :o

skulle jättegärna vilja se massa mer film! :D

2011-06-02 @ 20:34:10
Postat av: Melina

vad fint hon går! :D

2011-06-03 @ 11:24:50
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0