amanda-ridit

Pikkan: Blev markarbete, och hon var så jäkla fin!! Helt perfekt var hon idag, gjorde verkligen sitt bästa och låg kvar i formen i alla övergångar, gjorde klockrena fattningar och galoppombyten, hoppade de två räckerna jag hade från bra avstånd och lagomt högt över hinderna, och dessutom var hon väldigt glad och sammarbetsvillig. :)
Hade mycket lydnad idag, mycket bommar och två småhinder.

Pedro:
Red ut på honom, var mycket brems och flugor som han var irriterad på, så blev mycket trav och galopp för att hålla igång och så dem inte hinner störa så mycket. Red hela tiden i en låg form, och stannade på en äng och tränade lite förvänd galopp och skänkelvikningar, han var superfin han med :)

Gia: Henne gör jag ju inte så mycket med just nu eftersom jag vet inte ifall hon är fräch, så imorgon ska mamma ringa kliniken så ska vi få åka dit och kolla upp henne igen.. snuttan!
Men stod och pussade på henne och borstade henne lite, nån dag ska vi ut och gå iallafall, sen ska jag lova lite porträttbilder på henne iallafall, för så charmig som hon är :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0