amanda-ridning

Pikkan: Idag har Pikkan en välförtjänad vilodag, så hon har stått i hagen och latat sig :)

Gia: Provade jag hacket på, och det gick faktiskt förvånande bra. For ut efter Lottas väg, började med att skritta fram sen när jag travade tyckte jag hon känndes konstig, så bröt av och bara skrittade, efter ca 30 minuters skritt så provade jag trava igen och känndes det helt normalt igen. Red då ängarna runt och ritten blev ca 60 minuter :)

Pedro: Red även han på hacket och han gick superbra på det, red på banan och jobbade med låg form och att han kommer upp med ryggen lite mer. Sen i galoppen jobbade vi lite med galoppombyten och det gick superbra, vissa blev lite korsgalopp men tycker han var jätteduktig, sen jobbade vi lite markarbete ''lydnadsövning'' med travbommar och två små hinder på ca 30 cm. Red ca 50 minuter. :)

Vet inte varför det blev ''fettext, och det gick inte ändra, men orkar inte skriva om alltihopa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0