angelina-min utrustning!

Nu hade jag tänkt att berätta om min utrustning.

Santa Cruz Merina
En vädligt skön hoppsadel med bra stöd. Har en fantastiskt mjuk sitts. Skulle lätt kunna ha den som min egen soffa ;) Den är täckt av brunt kalvskinn. Och ja den är en pris värd sadel!!


Pullarträns Claridge House
En fint hoppsträns som tyvär tappar dom vista stenarna på bannbandet. Jag har inte tappat nått från norgrimman. Men från pannbandet är det borta massor. Jag har det här tränset på Bella. Kvaliten är bra för det billiga priset. Kunde vart värre. Men de har superbra passform också!


Pullarträns Claridge House Carlow
Har det i svart men gillar det i brunt också! Jätte snyggt hoppträns som jag andvände på vanillin innan jag skaffade bruns sadel nu;)! Tycker verkligen att det är sjukt snyggt! Kvaliten är däremot inge vidare. Jag smörjer detta tränset väldigt ofta för att hålla mjukheten i det. Hade verkligen varit ett toppen träns om inte kvaliten var sämst ;)!

Lamicell hjälmen.
Jag älskar min Lamicell hjälm! Man blir aldrig svettig i den för att vetelationen är så sjukt bra! Den är också så hilma lätt. Den är strällbar bak för att man ska kunna ställa om den i storlek. Verkligen pris värd hjälm om man inte vill svettas ihjäl i sommar!:) (finns i svart och brun) Jag har den i svart och funderar på att beställa en brun också xD!


Säkerhets väst. (kommer inte på vad den heter just nu)
Den är grymt skön och går att ställa om, om man vill att den ska sitta åt runt kroppen. Det är en snygg och enklel desig. Pris värd! Och en  billig livförsäkring! Jag använder alltid väst du jag inte glömmer den såklart:)

Har 2 till hjälmar men märcket Euro Lite. Mycket sköna och bra hjälmar i sammet.
(fast jag tror min svata inte har nåt  märke igentligen hahah xD) Men iaf den bruna är iaf en Euro Lite. Och den är mjuk men man blir varm i dom. Tycker dom är hyffsat snygga också. Också en billig livförsäkring.


Mina älskade Guarnieri ridstövlar från Veredus.
Dom är totalt prisvärda och är så grymt sköna! Ibalnd fattar jag inte att dom e mina :]!
Snygga, super kvalite, sporrstöd, sköna, praktiska med ställbar vad. Bättre kan dom inte bli!



Har massa annan utrustning jag skulle kunna berätta om! (mer sadlar,bröstor,schabrak,benskydd,boots ja allt!)
Vill ni ha mer sånna här inlägg? Släng in en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Lisa

JA! MER! :D

2011-06-22 @ 12:27:09
Postat av: Nelly

sjuukt fin utrustning du har :o skulle gärna vela se mer :D

2011-06-22 @ 13:34:56
Postat av: M

Det här var ett intressant inlägg! Fler såna :)

2011-06-22 @ 14:46:50
Postat av: Petra

Jätteroligt att veta :D

2011-06-22 @ 17:29:28
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: thelma ^^

skulle vara roligt med mer! =D

2011-06-22 @ 20:44:08
URL: http://thelmasphotographs.blogg.se/
Postat av: ninni

Skulle vilja köpa carlowtränset om du säljer?
Om det är storlek full.
Betalar mycket bra för det!
Maila mig på [email protected]

2013-06-06 @ 02:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0