angelina-söt bella

Bella var jättetrött idag så jag red bara 30 min. Hon var blöt i svett efter det! :O for bara rundan och travade. Hon var jätteduktig tycker jag men det är äckligt varmt idag!

Snart ska jag kolla till lite tävlingar jag ska anmäla mig till och söka efter ett brunt hoppträns nu när jag ska ha en brun sadel:D då måste jag ju hitta ett brunt träns! Hoppas att jag slipper leta ihjäl mig! Nån som kan ge tips på en bra hemsida där det finns fina träns?:D Det måste vara i storlek cob ;)

Nä här kommer lite bilder från tävlingen i förra helgen!


'





Mina finaste ponnysar!♥

Kommentarer
Postat av: nelly

Scharpman har bruna träns av olika slag :)

2011-06-10 @ 18:25:30
Postat av: Josefine

Vet att nån påpekat det förut och att du tagit upp det innan, men hennes hoppstil ser inte jättebra ut, hehe. inget illa menat, det är ju inte direkt ditt fel så :) det ser ut som att hon ska riva med magen x)

2011-06-10 @ 19:19:28
URL: http://teamhusebacken.blogg.se/
Postat av: nina

sv; jåå det har du rätt i, hann bara gå halva 1an innan jag hade jobb, så det är ändå bra tkr jag=) Kan inte säga att jag är missnöjd över att jag går det, men hade faktiskt hellre velat gå sammhälls nu när jag vet typ vad det är, men ni får ju typ helt nytt program och så satt det kan ju vara mycket bättre än det som finns nu ;)

2011-06-10 @ 21:47:53
URL: http://ninassecret.blogg.se/
Postat av: Nelly

Aaw, shit vad fina o söta ponnyer du har ! :)

Brunt träns... hm.. jaa.. har du inte redan ett? :) Men jag vet faktist inte, det ringen ingen klocka just nu om vart det finns ett extra snyggt ^^ Men det finns ju hur många snygga som helst, det e väl bara att sätta igång och leta antar jag :)

2011-06-10 @ 22:08:16
Postat av: frida

vad är det för brun sadel ? :D

2011-06-12 @ 12:06:24
Postat av: Angelika

Jag är fett kär i Vanillin, så sjukt fin!

2011-06-12 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0