angelina-intervall

Idag blev det ju som sagt intervall träning för båda ponnysarna. Inget bus eller nånting idag. Dom var så hilma snälla mina änglar! Bella belv lite svettig men inte speciellt mycket. Vannis tyckte inte att det var så jobbit. Men på söndag ska jag ut med Bella igen. Vi var ute i 1 timme och 10 min. Fast vi skrittade i 20 min. Så dom fick en ordenlig av skrittning. Imorgon har jag inga planer på vad jag ska göra!

När vi borstade av hästana så löste Bella supermycket päls. Så nu är det mycket mindre päls på henne! Åh snart komemr somnmarpälsen fram:'D ska borsta upp henne ordentligt imorgon. Tills allt är borta!! Nae skoja bara ;)!
Men jag längtar verkligen efter sommarpälsen och sommaren i övrigt!
Inte länge kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR ERAN BLOGG JUST NU!

bra bilder, inlägg osv..

fortsätt nu :D

2011-03-31 @ 19:43:10
Postat av: Madde

Fin blogg :D Men undrar bara, är det två som heter amanda och två som heter angelina? ;)

2011-04-01 @ 08:10:53
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0