angelina-ridhuset

For till ridhuset idag med. Tog med Vanillin. Red ganska hårt dressyr pass och hon var superfin! Hon trippade ganska mycket i början och var ganska spänd. Men efter ett tag så släppte det. Tränade lite serpentiner och lite sånt som hon är bra på. Testade också förvänd galopp och det gick verkligen superbra! Hon höll kvar galoppen i hörnen. Hon brukar ju byta aotumatiskt men nu lyckades jag hålla kvar henne i fel galopp :D! Nu blir det LA dressyr!! HAHAHAHA skoja ;). Men måste träna mer på de iaf.
Hon var superfin i slutet så då tjolrade jag bara på lite med att korta upp henne supermycket. Hon trampade då superfint efter de! Sen la jag ner henne i trav.

Bella får vila idag. Det snöar idag...:(! Kl 2 kommer skoslagaren och ska sko mina ponnyer. Dom ska ju tävla nästa helg så då får dom inte vara långskodda! Så sitter nu och väntar på de.

(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0