amanda-hemma

Hemma från strömsholm nu, haft riktigt kul men är väldigt trött så blir bara ett kort inlägg nu sedan ska jag gå och sova!
Angelina har ju redan berättat det mesta. Men kom hem sent igår kväll och upp tidigt och for till praktiken så nu är jag riktigt trött.

Men olivia kom hem och red med mig, så vi markarbetade lite på ridbanan.
Jag började med Pikkan och hon med Pedro, sedan i slutet så bytte vi häst så hon fick prova Pikkan och då red jag Pedro en stund och gick bra med båda :)

Nere i strömsholm gick vi in på en affär och då hittade jag ett supersnyggt pannband från Glen Gordon som fick följa med mig hem. Har dock inte hunnit prova det än, men ska göra det imorgon. Är i storlek full så vet inte ifall der kanske kan bli lite för stort, men annars skulle Tove köpa det av mig.
Men hoppas såklart hon kan ha det, skulle bli grymt snyggt till det nya tränset som jag väntar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0