angelina-ÄNTLIGEN!

Äntligen kan ja logga in på bloggen! Jag har inte kunnat logga in sen igår kväll. Jag har ingenaning varför med det stog bara massa skit på inloggningen.
Igår så for jag och Tove ut och skrittade barbacka med Bella å Vannis. Det gick superbra å Tove red Bella. Hon vart lite spänd emellanåt men annars skötte hon sig kanon! Vanillin var också duktig. Inte superpigg heller!
Sen idag fick Vanillin Vila.
Idag så har jag ridit för Andreas Hesse igen. Och guuuud så himla bra han är. Vi tränade att hon skulle ta ett ordentligt stöd på bettet utan att bli tung ihanden. I börjar gick det något trögare för att jag inte fattade ordentligt hur hon skulle gå. Men sen efter ett tag så fattade jag precis hur jag skulle göra. Bella var jätte duktig, hon bara spang där och gjorde allt precis som hon skulle. Och mot slutet var hon sååå fin!
Är väldigt nöjd över dagen henne idag!
Sen idag har jag vart på stan och köpt 2 nya ridtröjor. En orange som matchar mitt scapa schabrak och en vit/marinblå som jag kan tävla i :D:D!! Den oranga är köpt på H&M och den vit/marinblå på bikbok. Sen for vi och hämtade ut mina nya tapeter som jag baställt. Så jag har putsat rummet i dag. Känner mig väldigt duktig.
Nu ska jag umgås med mina föräldrar lite innan vi ska sova. Sov gott alla!
Imorgon kommer mer uppdatering!
(gammal bild från i våras)

Kommentarer
Postat av: sofia

kan du lägga upp bilder på tröjorna? =)

2011-11-02 @ 09:28:39
Postat av: Alice Lindgren

Hon såg verkligen jätte fin ut på Hesseträningen igår!! fick super fint steg och såg ut att trivas. :)

2011-11-02 @ 16:06:32
URL: http://alicelindgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0