angelina-hemma igen!

Nu är jag äntlgen hemma igen!
Helgen har varit fantastiskt rolig! Har lärt känna massa nya häst folk. Resan var verkligen värd den lilla sömnen man fick;) man låg ju typ å pratade med folk hela natten. Jag sov i samma rum som 3 tjejer från lycksele. Saga, Linnea och Lina. Dom var super snälla så det var perfekt att sova i samma rum som dem.
Sen träffade jag andra som jag lärde känna ganska bra med :D!
När vi va på strömsholm blev jag typ helt paff! Helt sjukt så fint dom har där. Fina stall fina ridhus. Allt var verkligen perfekt. Sen så fick vi höra på hur Jens Fredriksson och Per Sandgard red sina hästar för att få dem att göra som man bad om. Shit så duktiga dom var på att rida :O! Helt sjukt!
Sen så har vi ätit god mat i helgen och softat på. Sjukt rolig helg som måste göras om tycker jag :D!
Nu ska jag ut i stallet och rida lite hade jag tänkt. Blir inte så hårt pass för någon av mina ponnyer idag. Jag är väldigt trött eftersom att jag kom hem vid 2 igår natt ;) Men jag var iaf på min praoplats idag endå :D!
Har saknat min pluttisar :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0