angelina-sovvaaa

Åh så trött jag är efter denna långa fast roliga dag.
Jag praktiserar ju på Royal och det är faktiskt kul :D! Idag fick jag göra massa olika saker. Packa upp varor och städa och fixa å dona. Mycket lätt road som jag är ;)
Jag slutade kl 4 så tog kvart över fyra bussen hem. Fett nice! När jag kom hem så käkade sen gick jag ut i stallet. Mamma mockade medans jag rakade Vanillin :]! Blev ingen hel rakning sparade rumpan på henne iaf. Så det belv hela bogen + magen och sen en bit av rumpan. Kan lägga ut bilder i morgon om jag hinner ta några :)!
Bella fick vila idag :)
Imorgon ska nog båda motioneras :D!
Är helt slut nu. Så ska snart gå ovh lägga mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0