angelina-ut

Ska snart ut och rida med Olivia. Vi ska på en mysig ute ritt :D!
Igår red jag ut på Vanillin. Hon va pigg och busig som vanligt. Hon har ju vilat sen torsdagen så jag fattar att hon va pigg som en lärka! Jag kan inte annat än att sitta och skratta åt henne hur hon beter sig. Asså snacka om galet pigg ponny. Hon skulle behöva galoppera ett maraton typ. Jag borde bli sur när hon håller på men jag kan inget annat än att skratta åt fjant ponnyn :)!
Idag ska vi säkert fara runt stora brönet eller något. Vi får se. Olivia kanske har en bättre idé :) Nu ska jag gå ut kanske hinner med ett till inlägg ikv!
Hann inte uppdatera igår eftersom att några kompisar kidnappade mig till stan :(!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0