angelina-dressyr

Idag belv det ju som sagt ett dressyr pass med Bella. Hon var lite bråkig i början. Så jobbade henne ett bra tag i skritten. Sen kom Mye (hon som fotade mig). Då började trav arbeta henne. Hon arbetade mycket bättre i traven. Hade hoppsadeln så jag red väldigt mycket lätt idag. Hon blir något lägre i formen då jag rider lätt. Men satt ner ibland. Iaf så gjorde jag inget speciellt. Bara travade runt på volten och gjorde lite övergånger till skritt. Hon kändes iaf väldigt mjuk och fin i kroppen. Hon hade en fantastisk takt idag också!
Sen for jag ut och skrittade Vanillin i 15 min sen gick jag upp och ner för en backe 4 ggr. Ska fortsätta med backträning nu ett bra tag frammåt. Men såklart inte VARJE dag ;)! Vanillin va lagomt pigg och frammåt. Världens bästa och lurvigaste ponny :D!
Mye fotade ju då jag red Bella. Har inte fått några bilder än med det kommer:D!

Kommentarer
Postat av: Sofie

fin bild. :D

2011-10-23 @ 21:15:13
URL: http://loewen.blogg.se/
Postat av: Flizan

Kom bara ihåg att höja händerna och inte låta dom vila på hästen;)

2011-10-25 @ 07:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0