angelina-hejsan!!

Hejsan! Min uppdatering är ju som vanligt sämst.. Men jag har ingen tid längre att sitta vid datorn. Går ganska länge på dagarna och så hjälper jag folk hit och dit. Och det gör jag verkligen hellre än att sitta vid datorn. Så jag hoppas ni fattar!
Idag fick Hannah rida ut på Bella. Och det hade gått bra. Bella hade blivit lite rädd för en soffa bara sen så vare bara lugnt! Vet inte hur länge hon red men det blev nog ett perfekt ridpass för Bella! Just när Hannah kom hem efter turen så tog jag in Vanillin och borstade upp henne. Sen tog vi en promenad på 20 min.
Efter det så hjälpte jag Jennifer att raka hennes ponny Sam. Dom ska tävla i umeå i helgen och jag önskar dom lycka till!:D
Imorgon så ska jag rida ut på Bella och gå ut och gå med Vanillin. Så ska lägga mig starx.
Sitter på min lillasysters dator så har inga nya bilder. Hörs i morgon Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0