angelina-kursen

Idag så får jag lov att sluta lite tidigare från skolan för att hinna till Andreas Hesse kursen. Så jag tar 2 bussen hem och gör iordning Bella. Jag rider kl 5 men jag vill ändå vara i tid och ordning.
Jag ska rida iaf värma upp henne ganska mycket eftersom att hon stog igår. Så då blir hon lite extra stel. Ska även ha ett skritt täcke på henne i början tror jag!

Är faktiskt lite nervös till kursen. Jag har aldrig sett honom tidigare eller vet ingen om honom. Så det blir spännande! Har aldrig heller tränat för en kille så det blir också nått nytt :D!

Hoppas jag och Bella kommer överäns idag. Vi brukar faktiskt komma bra överäns när jag rider för någon. Jag hoppas också jag får med mig någon som kan filma eller fota då jag rider. Skulle vara kul för mig att se sen och se om det lixom händer något;)! För varje gång jag har ridit Ida kurs så ser man skillnad från början till slut. Riktigt kul med film!

Men nu ska jag dra på lunch sen gympa sen slutar jag. Hejdå ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till! =D

2011-10-05 @ 12:57:58
Postat av: emilia

ni ahr så 7kt fin blogg och ni passar super bra tillsammans emd era fina hästar! :)

vem har gjort designen?

2011-10-05 @ 17:02:52
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0