angelina-ponnyerna

Hejsan alla bloggläsare!
Idag for jag först till Amanda och red hennes ponny Perdo. Vi hoppade lite och det gick bra. Vi hoppade bara några spång. på typ 50cm? Men det var iaf superkul att hoppa Pedro.:D!
Sen direkt jag kom hem så for jag ut en sväng på Bella. Hon var så jäkla pigg att hon explodera engång. Hon hoppade rakt upp i luften och galopperade. Helt galen var hon. Men endå kul att hon har sånna sidor också! For ut och galopperade av hennes galna energi. Hon vart väldigt svettig. Skrittade av i 15min.
Direkt efter jag vart ute med Bella så tog jag in Vanillin och borstade upp henne. Sen gick mamma med oss på en promenad på 20 min. Hon fick ta på sig siitt fina träns idag, Brukar bara gå med grimma men eftersom att det blåste så brukar hon bli lite mer galen. Men hon va lugn hela prommisen:)!
Nu ska jag snart käka lite sen ska jag fixa mitt rum littegrann. De ä sjukt stökit. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0