angelina-snö

For till ridbanan och galopperade med Bella. Tränade galoppfattningar. Hon var lite för taggad iu början och galopperade när jag inte ville men sen när hennes överskotts energi försvann så jobbade hon fantastiskt bra!
Imorgon ska jag rida ett dressyrpass på henne. Hoppas på att någon vill fota mig?:D
Idag så tänade jag backar med Vanillin. Gick upp och ner ungefär 6 ggr. Så nu ska baken börja tränas på stumoan igen:D! Får se om det kanske blir backar imorgon med :)!
Imorgon ska jag även fotas inne i stan. Asså bara jag å mamma. Så kanske lägger ut nån bild om jag tycker dom blev bra !
Nu ska jag sova, Mer uppdatering i morgon!

Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Jag fotar meeeer än gärna:D!

2011-10-23 @ 00:07:07
URL: http://ponnysesamestreet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är beuty for bell såld?

2011-10-23 @ 11:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0