angelina-regn

Regn, regn och åter regn.. Igår regnade det typ hela dagen. Har regnat hela natten med. Och det regnar fortfarade. Ska bara fika klart mitt fika sen bär det ut i stallet ännu engång idag. Har nämligen rean mocka och sopat å spånat för dagen. Har även packat endel grejer till tävlingen i Vännes på lördag!
Det enda som saknas för dagen är då att göra hösäckar och rida Vanillin :D!
Ikväll så far jag till min pojkvän och sover där. Sen ska vi fara till umeå i morgon och shoppa lite! Så i morgon blir det sämt uppdatering = Ingen. 
Sen på lördag ska jag ju till umeå igen.. eller en bit utenför umeå (vännes) på tävling. Det kommer bli så skoj!!
Nae nu ska jag skynda mig ut medan det inte spö regnar iaf!
Mer uppdate när jag kommer in :D!
Bus ponny :'D HAHAHAH lägg märke till att hon bara har 1 sko bak xD! Hon tappade den men samma dag så kom hovslagaren :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0