amanda-banan

Idag är det varmt ute! Heheh nej inte varmt men varmare iallafall men varmt kan man ju knappast kalla det;) Var ungefär -25 på morgonen men då jag kom hem från skolan var det ungifär -17 så skyndade mig ut för att hinna rida innan det blir för kallt igen. Jobbade Pikkan ganska hårt igår så idag skrittade jag igång henne ute efter vägen och i skogen en sväng, sen gick jag ner på ridbanan travade henne lång och låg och även i galopp under lätt sits. Avslutade med några skänkelvikningar i varje varv, hon var riktigt trevlig idag och lätt att arbeta med :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gör du nånting med Gia just nu? Hade varit kul att se lite bilder på henne osv :)!

2012-02-06 @ 22:12:46
URL: http://icelandicpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0