amanda-dagens hoppning

Det blev hoppning idag! Lastade Pikkan och körde henne till Angelinas stall där hon fick stå och äta medans jag och Angelina for till ridbanan och byggde upp hinder.
 
Vi hoppade bana idag, hoppade den inte speciellt många gånger eftersom Pikkan känndes lite trött. Men det gick helt okej idag, så känns rätt bra inför Piteå nästa helg. Har inga bilder att bjuda på jus nu men Mye fotade när vi hoppade så när Angelina skickat de till mig så tänker jag visa bilderna här:) Efter jag ridit fick Mye prova rida Pikkan och även hoppa lite!
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul att det gick bra. :)

2012-07-08 @ 21:09:02
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0