angelina-anges & vanillin

Varför jag lånar ut Vanillin är för att jag vill känna mig för hur det är att vara utan henne. För det har verkligen varit jobbigt för mig att tänka lixom. Kommer jag ångra mig eller kommer det att gå bra? Jag oroar mig så himla mycket om jag lixom bara säljer henne. Då kommer jag ju aldrig kunna ta tillbaka henne. Så det här är jättebra för mig att lixom testa och se hur jobbit det blir :)!
 
Sen vill jag ju såklart inte sluta med hästar. Jag kommer nog aldrig sluta. Jag rider nu hos Alexandra för att lära mig och prova mig fram på stora hästar. Jag tycker att det är jättkul och jätte snällt av Alexandra att låta mig rida hennes fina hästar :D!
 
Agnes vill också prova hur det ör att ha en ''riktigt'' tävlings ponny. Vanillin har ju en egenmotor och väldigt mycke bjudning. Så det blir ju perfekt för Agnes att veta vad hon vill ha för sorts ponny i framtiden. 
Och min lilla syster Lisabeth år lära sig att rida bättre med fina lilla Benji :D
 
Så det blir bra för oss alla 3 att bara testa detta i nån vecka kanske :D!
 
Bilder på Agnes och Vanillin :D
Åh så fina :'D

Kommentarer
Postat av: Jessica&Armenia • mot alla odds

Har du funderat på att sätta ut henne igen? :)

2012-07-25 @ 23:04:33
URL: http://jibbsan.blogg.se
Postat av: Maja

Vanillin är så otroligt fin !

2012-07-26 @ 21:29:46
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0