amanda-cypern

Inatt åker vi iväg till Cypern, till Fig tree bay och vi ska bo på hotell Nausicaa Beach. Jag är faktiskt nervös, jag har alltid varit nervös för att åka flyg och jag vill inte heller lämna alla här hemma:( Dessutom är jag förkyld och feber, om den hade släppt hade det kännts bättre, så jag hoppas det lättar så fort som möjligt.

Jag har äntligen packat klar, hoppas jag! Känns alltid som jag glömt något men förhoppningsvis har jag fått med mig allt jag behöver.

Angelina kommer troligtvis rida Pedro någon dag i veckan medans jag är borta, så hon uppdaterar säkert om det isåfall. Själv hoppas jag att vi kommer ha tillgång till internet, det verkar som det så det är bara hålla tummarna! Annars kommer jag inte klara mig, hehe. Iallafall så förhoppningsvis kommer vi ha det, så då kan jag ju uppdatera lite därifrån, visa lite bilder osv!

Hoppas ni har det bra här hemma! Kommer sakna älskade sverige :$


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh, tror jag varit på stället som finns på bilden, bott där. Ser precis ut som det! :D

2012-06-03 @ 09:27:12
URL: http://stallamigo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag bodde på det hotellet i somras, superbra :)

2012-06-03 @ 09:27:59
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Amanda

fan vad nice, ha det så bra! :)

2012-06-03 @ 10:37:44
Postat av: nellie

hoppas du har det bra gumman<3

men du, jag måste veta dina sommar-jobb-tider:] så kan du skriva dom till mig nånstans(A)

älskar dig sötnos

2012-06-03 @ 16:39:11
Postat av: Ida

Där har vi varit det var dö bra mat och super fint! ;)

2012-06-03 @ 17:49:45
URL: http://hastflickor.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahah jag var på exakt det hotellet för en vecka sedan xD Vi var där i 2veckor och det är superfint där!!!!

2012-06-05 @ 22:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0