amanda-min arm

Just nu känner jag mig halft handikappad då jag inte kan göra någonting med min arm. Igår efter tävlingen skulle vi lasta och skulle vika ner rampen så hade vi bara satt fast den i ett spänne om ni fattar;) Och det hade jag glömt bort så jag vek bara upp spännet så ramlade rampen ner och tog tag i den på något konstigt sätt med bara ena armen som veks bakåt eller något så kan säga att det värker och ilar i hela armen direkt jag gör något med den.
Får hoppas det går över fort, för kan knappast rida med denna arm, kan ju knappt klä på mig hahah xD

Idag åker jag och Nellie iväg till stan en stund, får se om jag hittar något!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej, vad använder ni för kamera och vilken redigeringsprogram (om ni använder nått) ni tar sjukt fina bilder! :)

2012-06-18 @ 11:02:40
URL: http://emelieviktoriiaa.blogg.se
Postat av: Amanda

oooj, stackare!

2012-06-18 @ 12:11:44
Postat av: Maja

Stackare.. :(

2012-06-18 @ 14:53:53
URL: http://majawallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0