amanda-tisdag

Idag blev det att åka ner till stan för 3dje dagen i rad, i måndags åkte jag in till stan med Nellie, igår for jag och min syster till Piteå-stan och idag åkte jag ner till stan här hemma. Ifall ni undrar varför så jag har shortsproblem, hittar aldrig några som sitter bra eller är snygga, alltid något fel på dem och ändå så har jag lyckas köpa på mig 4 par shorts den här sommaren även om ingen av dem är några som jag verkligen vill ha...
 
Iallafall så har jag ridit idag, för första gången på flera dagar. Själva ridningen klarade min arm av helt okej, det jobbiga var när det kom till sadling haha! Pikkan red jag först, vi for ut en sväng och avslutade sedan på ridbanan med att träna både fram och bakdelsvändning. Jätteduktig var hon!
 
Sen var det Pedros tur, kännde inte för att sadla igen så vi for ut barbacka, satt även på ett pelhambett. Till er som inte vet så kan jag säga att Pedro kan bli riktigt stark och pigg ibland, speciellt vid uteritter och då kännde jag att eftersom jag fortfarande har ont i armen så vill jag vara på den säkrare sidan. Och det var nog bra, han känndes jättefin idag och lätt i munnen. Vi var ute i skogen i ungifär 50 minuter :)
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du kommer inte behöva några shorts i "sommar", har du inte märkt vad de är för väder ute ;)?

Svar: Haha jo... Du har rätt :(
norrlandsryttare.blogg.se

2012-06-20 @ 16:44:22
URL: http://kdrfekipage.blogg.se
Postat av: Isa

Jättefin bild!

2012-06-20 @ 22:34:52
URL: http://isabellellinor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0