amanda-tisdag

Det löste sig med tjollerponnyn, nästa gång jag kom ut så gjorde hon ingenting utan stod snällt still och jag fick ta fast henne och då blev hon även bjuden på en äppelbit:') Så tyvärr, ingen gratis häst längre!

Både Pikkan och Pedro har blivitt motionerade idag. Pedro red jag ut på efter bastuträskvägen (som vanligt nu de senaste dagarna då det regnat väldigt väldigt mycket och är blött och lera) så nästan enda vägen som går rida på nu. Jobbade mycket med traven idag, olika tempon och red honom lång och låg samt plockade upp honom ibland, han känndes väldigt fin och vi var ute i precis en timme.

Ikväll red jag då Pikkan också, hon fick sig sitt straff heheh! Nä inget straff men hon fick klättra lite i backen vilket inte är någon höjdare enligt henne men det är sånt som ska göras det också. Så nu har hon fått träna lite backträning, hela ridpasset idag bestod av skritt. Efter jag klättrat lite så skrittade jag efter vägen på hårt underlag i ca 40 minuter.


Kommentarer
Postat av: frida

härlig bild!

2012-06-13 @ 17:55:39
URL: http://allround.devote.se/
Postat av: Anonym

Åh gud vad jag älskar din sits!!

2012-06-13 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0