amanda-carrekurs

Måste först be om ursäkt för min värdelösa uppdatering, ska bättra mig. Lovar!

Igår red jag som sagt för Carre. Ny tränare för både mig och Pikkan och måste säga att hon passar oss riktigt bra. Är väldigt nöjd över träningen och fick massa nya tips som jag ska fortsätta tänka på och ska absolut rida för henne fler gånger. Carre tyckte också att Pikkan var en riktigt fin ponny och att jag gjort ett riktigt bra jobb med henne, kul att höra :D

Iallafall så tränade vi mycket på att få henne jobba bättre med bakdelen, hon tyckte det var riktigt jobbigt med var stor skillnad från början till slut. Blev en hel del övergångar och tempoväxlingar. Jag är iallafall jättenöjd över LillPikkan, känns skönt!

Glömmde dock filmkameran hemma, tråkigt. Så har varken bilder eller film att bjuda på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0