Angelina - Anonyma

Förstår mig verkligen inte på det här med att lägga sig i andras "problem" eller saker som man kanske håller på att träna till. Man kan inte alltid vara bäst, man kan inte alltid se bäst ut, man kan inte alltid ha finast häst eller ponny. Huvud saker är väll för fan (ursäkta svordom) att man trivs med hästen eller med sig själv? Spelar det någon roll att mina låt typ går ihop? Betyder det att jag är mindre värd än någon annan? Min häst vill inte hoppa högre än 60cm betyder det att min häst är dålig på att hoppa? NEJ!!! Asså bara för att min häst tex kan hoppa Max 60cm är kanske för att hästen inte har kapacitet för mer men hoppar 60 hur bra och fint som helst?! Vad är felet på människor??
Och det som stör mig mest är att de flesta är anonyma. Fattar ni inte att vissa människor tar åt sig av allt? Jag själv förr i tiden tog åt mig väldigt mycket men jag har lärt mig att lyssna på mig själv och Pajero. Men jag kan säga att många gånger har jag tänkt efter utan att ens ha behövt de bara för att någon har sagt nått om min kropp eller min häst.

Vart i helvete är världen på väg? Kan inte alla bara vara glada och peppa varandra ist? Alla har egna beslut och det får vi faktiskt acceptera eftersom att ALLA är olika!!!!

Tack för mig.. -.-


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra skrivet! :)

2013-04-02 @ 14:05:59
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Om du menar det som jag skrev så var det verkligen inte på det sättet jag menade. Då delade jag bara med mig av en erfarenhet jag haft, men jag såg nu på bilderna,att det inte passade in på din situation du haft med att Pajero lagt huvudet på sne. Men det var klupigt skrivet av mig. Jag ber om ursäkt!

Svar: nej de var inte din kommentar, men blev lite på min om detta med att andra ''lägger sig i''. Så du behöver inte be om ursäkt. Jag vet att du hade skrivit tidigare om den där leden men det är inte den :/
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-02 @ 22:21:14
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0