Angelina - Hoppning

Var ju in på ridhuset i lörsdags och hoppade lite studs med Ebba. Hon fick även hoppa några gånger på 80cm och det så riktigt bra ut! Det är riktigt kul att se andra rida Pajero! Dom verkade trivas bra ihop iaf. :)
 
Igår så hade jag 2 kalas att vara på. Först kl 1 hos min farfar sen kl 4 hos min kusin så hann inte riktigt uppdatera igår heller. Sedan kom vi hem kl 7 och for till ridhuset kl 8 och hoppade en sista gång innan tävlingen. Hoppade en kombination till ett räcke och tvärt om :) Gick kalas bra! Sista ''rundan'' Hoppade jag linjen på 110-115 och galet så fin han var! Han kan vedrkligen hoppa. Så taggar tävlingen till tusen just nu. Bara 6 dagar kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0