Angelina - Mitt självförtoende

Hejsan alla fina vänner, hoppas ni mår bra och att ni känner vårkänslorna som sprider sig!
 
Idag hade jag tänkt skriva av mig lite sen ska jag uppdatera bättre igen..
 
Mitt självförtoende har verkligen förändrats sen jag sålde Vanillin och köpte Pajero. Med Vanillin var jag så grymt trygg och vi hörde verkligen ihop. Hon är verkligen endel av mig och kommer alltid att vara det. När jag köpte Pajero så blev mitt självförtoende sämre och sämre.. Det kändes som att vi inte dugde åt nånting eller att vi ens hörde ihop. Vi är inte nog bra eller nog fina tillsammans. Pajero var inte min typ av häst men han var ju så förbannat snäll.. Filmen från då jag prov red och hoppade honom är verkligen en katastrof.. Jag hängde inte med 1 sec utan att vara 5 sec efter i sprången. Men hästen hoppade ändå även om jag var VÄRDELÖS!'
 
Det var då jag kände mig så ''Liten'' det kändes som att hela jag krympte då och tänkte att köper jag inte Pajero som kan så mycket och är så snäll så kommer jag aldrig att fixa att tävla storhäst. Jag är helt enkelt inte nog bra på att rida föpr att ha en annan häst tänkte jag. Ska jag vara ärluig så känner jag så fortfarande. Jag känner mig inte lika duktig längre sen jag sålde Vanillin. Så jag ska försöka kämpa mig upp igen till den jag var engång. För jag vet att jag kan.. Jag måste bara låta det hända.

Kommentarer
Postat av: Sanna Ruth

Du är ju helt otroligt duktigt! Han har blivit otroligt fin i kroppen tack vare dig, du sitter mycket bättre på han och detta kommer bli toppen !
Du är duktig, du duger glöm inte de ! :)
Kram

Svar: Tack så mycket blir glad när du säger så :')
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-17 @ 11:10:37
Postat av: Alma

Du är sjukt duktig på att rida ju! Det finns säkert över 1000 personer där ute i världens som önskar att dom kunde rida som dig, en av dom har varit jag, vilket jag fortfarande vill. När ni lärt känna varandra väl och du känner dig trygg så kommer ni bli minst lika fina som du och Vanillin!:) Sluta aldrig att kämpa!:) Kram!

Svar: aww tack så mycket :'D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-17 @ 17:22:00
URL: http://skelleftemitc.blogg.se
Postat av: Anny

ni är ju jätte fina ihop! Ponny och Häst har 2 olika "ridstilar" häst kräver mer av ryttaren, När vi köpte Carrie kände jag mig oxå lite jag var van att rida lilla laban på 107 cm och inte behöva göra å mycke och med Carrie måste man vara engagerad hela tiden för att det ska gå, vet ju inte hur paj är men skulle tro att du bara behöver vänja dig lite mer:D

Svar: Jo jag måste bara få in känslan mer tror jag :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-17 @ 21:07:45
Postat av: Jenny

Du KAN Angelina! Tvivlar inte på er för en sekund!
Jag beundrar dig stort för hur du vågar och allt det är.
Fortsätt kämpa som du gör nu + lite till så kommer ni komma superduper långt!

Svar: Aww tack så mycket :')
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-17 @ 23:13:32
URL: http://jennyemilssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0