Angelina - Nervös?

Inatt har knappt kunnat sova nånting. Känner mig väldigt nervös redan till tävlingen. Jag brukar inte vara nervös dagarna före utan brukar bli de på morgon eller just före jag rider fram. Men allt är annars nu. Jag har fått helt andra nerver sen jag skaffade storhäst.

Allt känns så sjukt svårt och jag vet ju lixom inte hur Pajero är att tävla. Men det återstår att se nu. Hoppas jag slipper bli i så nervös att jag stel. Det är problemet med mig när jag är nervös. Allt blir bara så sjukt trögt i hjärnan och i ben å armar. Men ska ta och samla mig nu. Tävlingen börjar intefören på lördag!

Godmorgon på er!


Kommentarer
Postat av: Rebecka Karlsson

Jag vet vad du menar Angelina! Jag började bli nervös redan igår kan jag ju säga och jag ska tävla på söndag? Helt sjukt faktiskt, aldrig hänt förut! :(

Svar: Hahha jaa jag vetinte hur jag ska göra xD
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-09 @ 09:08:10
URL: http://justjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0