Angelina - Regn

Idag regnar det helatiden men ska ta mig ut i detta ändå. Blir en uteritt med lite koll bara. Asså se så att han lyssnar fram och tillbaka osv. Hade tänkt mig ett pass på ungefär 40-45 min. Har även tänkt skritta frm och av länge och se om det blir någon skillnad på honom.
 
I helgen är det träning för Lotta Sjöberg (fd Shultz) igen och det känns väldigt roligt. Jag känner verkligen att jag behöver all hjälp jag kan få just nu. Men nått som är väldigt possitiv är att Pajero verkligen har börjat orka bära sig i galoppen. Känns som en enorm lättnad.
 
Men jag bloggar mer sen :D

Kommentarer
Postat av: Maddis

kan du inte berätta om hur det gick på din tävling? jag såg att du hade blivit utesluten på 110, vad hände osv? Alla blir uteslutna nån gång. Snälla berätta om tävlingsdagen! :)

Svar: Ska skriva det när jag vet hur jag ska skriva det. Men iaf så ramlade jag av på 3dje hindret:)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-18 @ 17:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0