Angelina - Slask

Idag hade jag tänkt att rida på ridbanan och hade även med min pojkvän som fotograf.. Men sen när jag bara hade travat 1 varv så insåg jag att det var på tog för halt och slaskit så det gick inte att rdia där. Så var tyvungen att fara ut och rida ist.. Men iaf så var han fin och mjuk på uteritten. Red in i byn och tillbaka. Galopperade och han kändes som på tårna :D! Tror att 1 veckas vila och lite läkare har gett fina resultat!
 
Men iaf innan jag for ut och red så tog min duktiga fotograf några bilder :D!
 
Hoppas ni uppskattar dessa :D!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lång är du , gärna exakt om du kan ;)
o hur hög är Pajero <3

Svar: jag är 165 och Pajero är 168 :) hurså?:)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-26 @ 20:45:36
Postat av: Matilda

Jättefina bilder!

Svar: tack :D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-26 @ 22:10:49
URL: http://ponnygruppen.se
Postat av: Maja

Så otroligt fina och så glad! Det smittar av sig!

Svar: tack :D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-26 @ 23:16:56
URL: http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud som himla underbart fina ni är tillsammans!♥

Svar: tack :D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-02-27 @ 09:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0