Amanda - Gårdagens pass

Igår fick jag ju som jag nämt tidigare hälsa på backen. Red ut med Dun och han var riktigt fin hela passet faktiskt. Dock mitt i skogen så tvärnitade han vände om och skulle springa hem. (Precis som han försökte med när han var ny hos mig) Men då var jag alltid så pass beredd, nu har han skött sig så fint i flera veckor och aldrig provat, men igår så gjorde han det och jag var såklart inte beredd alls så åkte av. Höll kvar honom så han sprang inte hem eller så och jag kunde fortsätta ritten, och han skötte sig bra resten. Tror faktiskt det såg riktigt kul ut och jag skattade åt mig själv haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Ruth

Hehe, riktigt typiskt ! Tur att de gick bra :)

2013-03-04 @ 12:32:33
Postat av: Ponnydressyr - Vinn ett Amigo fleecetäcke!

Fin häst! :)

2013-03-05 @ 09:34:36
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0