Amanda - Tillbaka

Hej på er! Var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg här men nu är jag tillbaka igen. I detta inlägg kommer jag berätta om hur allt ligger till just nu och vad som har hänt under bloggpausen.

Pikkan har fått equiterapeut två gåner, och båda gångerna har hon blivit lite halvtokig men lugnat ner sig tilllslut, hon fick då akupunktur (nålar) som gör att energi strömmar genom kroppen i flera olika banor. Jag har även skrittat henne i 3 veckor imorgon. Det går bättre och sämre olika från dag till dag. Hon är dessutom en riktig energibomb!
 
Lite uppdatering om Dun ska ni också få, han sköter sig fint men imorgon ska han få åka hem till sin ägare igen. Har haft en kul tid med honom, och riktigt kul är det att jag märker skillnad på honom. I början tjurade han riktigt mycket men nu rider vi ut med halvlånga tyglar och trots det bjuder han framåt och inte vill vända om hem. (Imorgon kommer ett till inlägg om honom)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag funderar på att ta ut en equiterapeut till Tiara! Vem använde du dig av och kan du rekommendera han eller hon? :)
Har du upplevt någon förändring hos Pikkan efter behandlingarna?

Svar: Nu svarar jag åt Amanda! Jag kände extrem skillnad på pajero efter att han hade varit hos oss. Efter han varit och fixat pajero nu två gånger så kan han äntligen sätta muskler på ryggen och baken. Han har varit så låst i nacken att han inte har kunnat bygga några muskler. Och som han ser ut nu är han snyggare än han någonsin varit. Tycker du ska ta kontakt med Ingemar! :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-03-31 @ 21:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0