Angelina - Dyr häst

Idag var Pajero riktigt dyr! Galet så fin han var, så avslappad och takt mässig. 
Tränade inte på något speciellt utan ställde mest bara in och ut så han blir lite uppvärmd iaf :).
Sen så red jag lite sepentiner för att lösgöra honom lite.
Han fungerar verkligen jättebra på sin nya nosgrimma. Tycker att han tar ett bra stöd och gapar inte lika mycket :)! Så det belv ju ett kanon köp!
Snälla Olivia hade tid att fota oss och bilderna blev sjuktfina! Så som tack fick hon rida lite i slutet och det såg himla bra ut! Duktiga Olivia!
 
Här bjuder jag på bilder!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bara ryser när jag ser bilder på er! Så SJUKT fina!! <3<3

Svar: Åh tack så mycket :D:D!
norrlandsryttare.blogg.se

2013-03-31 @ 22:47:54
URL: http://styedecheval.blogg.se
Postat av: Alma

Sjukt så snygga!:D

Svar: tack :D:D
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-01 @ 00:20:48
URL: http://skelleftemitc.blogg.se
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Tipsade fötut om att han kanske satt fast i SI-leden eller liknande när du skrev om att han la huvudet på sne, men han ser inte ut att ha några som hellst problem med att få bakbenen under sig. Så då har jag faktiskt ingen aning om vad det kan vara :/

Svar: Det är inga fel på honom nu. Han har bara inte nog mycket styrka i bogen och i halsen för att hålla huvet helt rakt, Tycker inte han vrider huvet speciellt mycket nu. Och eftersom det blir bättre och bättre så antar jag att han bara är otränad.Så du behöver inte oroa dig över min häst han mår bra :)
norrlandsryttare.blogg.se

2013-04-01 @ 23:23:03
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: sara

Gud vad duktig du varit! Såg honom när du inte haft honom så länge och han inte hade så mycket muskler. Men guuuud så fin han är nu, nu börjar det synas riktigt väl att han fått mycket muskler om än han behöver mer så har du kommit en bra bit på väg!
duktiga duktiga du =)

2013-04-02 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0