Amanda - Snabb uppdatering

Hej på er! Extremt länge sedan jag skrev ett blogginlägg och på ett sätt saknar jag det riktigt mycket. Men jag tänkte göra ett snabbt inlägg här så ni ska få veta hur allt ligger till. 

Pikkan är fortafarande inte helt 100. Rider henne lite så hon håller ingång men är långt ifrån tävlingsform. Vi har haft hit Sander Koetsier som hovslagare och vi har provat göra lite specialskor åt henne. Nu har hon nämnligen en rund tå så hon lättare ska kunna rulla över. På Onsdag ska vi åka med henne till en ny klinik specialinredd för avancerade utredningar och behandling av hästar så vi hoppas de kan se något nytt eller hitta någon lösning.

Förövrigt ska jag återuppta gamla minnen då jag ska tävla Pedro nästa söndag, blir en LB:1 och en LA:1 på hemmaplan :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

Börja blogga igen på Allvar! :D

2013-09-11 @ 21:28:42
Postat av: Anonym

Snälla börja blogga igen!

2013-09-29 @ 19:59:45
Postat av: Katten

Blogga mer! Snälla. Och gärna om ditt privatliv också, berätta intressanta saker! Då bla

2013-10-24 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0