angelina-dagen!

Angelika om angelina-svar!:
Hur gjorde du? :)

Svar: Tyvär så berättar jag inte hur jag lärde henne det. När man känner sin häst väl så kommer det automatiskt. (stavning?:O)


Idag red jag först Bella dressyr. Hon var väligt jobbig i början sen belv det bättre. Sen var hon jättejobbig och stark i galoppen... Men sen blev jag förbannad på henne och då belv hon superfin resten av passet :D!
Gjorde också några skänkelvikningar i slutet och hon lyssnade superbra :D Kanske inte var i finaste formen under skänkelvikningen men hon trampade under sig bra:)!

Sen red jag Vanillin. Hon var riktigt taggad i början och väldigt springig. Men sen efter att jag galopperat blev hon lugnare. Sen började jag dagens övning. Gjorde förvänd galopp på serpentiner. Gick väl sådär. Hon bytte galopp ibalnd men inte så jätte ofta. Men när jag bytte varv så bytte hon ganska mycket och då ställde jag henne jättemke innåt och då bytte hon inte. Så det var mitt fel. I slutet gjorde hon fantastiska förvända galopper! Underbara ponny!

Bilder kommer sen. Jag ska ut och mocka nu:(!

Kommentarer
Postat av: M

Gud så snygg Bella har börjat bli nu! :)

2011-06-18 @ 18:22:21
Postat av: Petra

Bella är så fin :D

2011-06-18 @ 22:01:26
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0