amanda-förlåt

sämst uppdatering idag, jag vet, förlåt..
Men alldeles snart (imorgon) så får vi jullov, 3 veckor! Så då kommer de komma massor med uppdatering/nya bilder och filmer, hoppas det uppskattas:)

Idag red jag gia hemma på banan, är ju så mycket snö överallt och hade ingen lust att rida på vägen då det är mörkt i snöstormen, nejtack. På gården blåste det faktiskt inte så jättemycket så red mest där men även lite i djupsnön. Fast bara korta sträckor. I dressyren känndes hon faktiskt riktigt fin, vissa stunder blåste det jättemycket så då blev hon lite trippig men annars fin, red i ca 30-35 minuter :)

Efteråt stod vi och myste, hihi gia är mysigast! Sen tänkte jag, har ju tränat lite på att lära henne vinka och buga, men har inte riktigt haft tid så har inte blivit så mycket sista tiden, men ville lära henne puss, för det är ju ganska enkelt, så jag började träna och vips, efter typ 5-10 minuter kan hon det? Snacka om taggad ponny på lära sig grejjer, hon tyckter det var jättekul! Så jag kan ha händerna bakom ryggen, säga ''puss'' då tar hon mulen mot min mun, aww :']

Pikkan vilar idag, och på onsdag ska vi tävla för första gången, HAHAH eller!? jo, de är en caprillitävling, dock ser jag det inte som en tävling då det bara är avslutning för hopp och dressyrspecialen, så är bara en kul grejj, alltså ett dressyrprogramm med hinder XD


Denna bild har emmiiehomlquist på bilddagboken redigerat till mig, visst var den fin?=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0