amanda-PIKKAN

Nu har jag precis kommit in, blev ju uteritt med Pikkan och det gick bra vissa stunder gick hon superfint men hon var lite springig idag. Vi red bertolovsväg, sen efter bastträskvägen och där galopperade vi och in efter en annan skogsväg där det var lite mera snö längde vi galoppen och det tyckte dom var jättekul =D Sen gjorde jag 4 skänkelvikningar fram och tillbaks över vägen i skritt och hon var jätteduktig! :')
Imorgon vill jag in till ridhuset med Pikkan och rida ett dressyrpass, hoppas det blir av.


^Pikkan första veckan hos mig. (typ 6 okt)


^ Pikkan för ca två veckor sen :')

Kommentarer
Postat av: Saga

Wow, liten skillnad eller?

Steget är ju heeelt annorlunda och hon bär upp sig allmänt bättre nu också! :D

Bra jobbat! :3

2010-12-11 @ 14:53:42
URL: http://dreamsphere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0