amanda-ridningen

Pikkan:
Red jag som sakt ut på i början och hon var jättpigg först men lugnade ner sig sen, annars skötte hon sig bra men var ovanligt busig och började bocka när jag galopperade upp för en backe. Sen träffade vi en lastbil för första gången sen jag haft henne, tidigare har jag aldrig träffat någon lastbil faktiskt, och idag träffade jag två till och med!
Första var en mindre lastbil och det gick jättebra, hon bara spände sig lite, men den andra var en stor timmerbil och den tyckte hon var mer hemsk och rusade till några steg men lugnade ner sig fort :')
Sen gick jag på banan och red litegrann och hon känndes jättefin!

Gia:
Skulle ju egentligen få vila idag, men hon ska få vila imorgon istället. Men henne red jag bara på gården barbacka i typ 15 minuter, haha inget jobbigt men hon fick iaf röra på sig. Angelina fotade lite men det hann bli lite för mörkt så är inte så bra bilder, men aja, bilder iallafall.
Hon var ganska spänd idag, tror det var för att angelina fotade med blixt, hihi lillan tyckte inte om det.. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0