amanda-dåligt

Åh vad jag uppdaterat dåligt den sista veckan, jag ska bättra mig, jag lovar!
Idag var vi lediga, alltså ingen praodag för mig, så jag sov hos nellie inatt, kom hem typ halv 3 och då gick jag direkt ut till stallet och gjorde Pikkan klar för uteritt. Red efter lottas väg och plumsade även lite i snön, gick jättebra =D
Sen efter red jag Gia, vi red samma väg, sen över lägdorna i snön och sen efter vägen tillbaka, sen red jag lite på banan efter uteritten, gick över kavalettirna några gånger. Sen är det ju maskeradhoppningen imorgon så jag ville känna något språng på henne, så hoppade först några språng på 70 cm sen hoppade jag 2 gånger på 85 och det gick kanon! Känns bra till imorgon =D


Förrästen, jag har klippt gias lugg kort, rakt av, hon är så söt i det så jag var tvungen :]

Kommentarer
Postat av: amanda

älskar eran blogg!:D

2010-11-26 @ 20:11:33
URL: http://amandahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0