amanda-fullt upp

OJOJOJ, förlåt för usel uppdatering.. Har bara inte haft tid.
Igår kväll for jag hem till Nellie då jag skulle hoppa hennes varmblod Skrutten. Han är finast! men fick dessutom åka på en flygtur i backen.. Jag har inte ramlat av sedan Sorino förra hösten.
Ja, men hade hoppat på hindret i trav några gånger sedan tog ja de i galopp och då hoppade han av jättetidigt och efter hindret bockade han och jag tappade balansen, sen tvär rusade han åt sidan så min balans blev ännu sämre sen föll jag av, HAHAHAH :$
Sovde hos nellie inatt och idag for vi ut och tolkade på han, angelina var också med och det var jättekul =D

När vi kom hem så for jag och angelina och adelina ut och red, adelina på pedro, angelina på gia och jag på pikkan och de gick väll bra :) Blev en uteritt och lite på lägdorna.
Sen följde jag angelina hem och red vannis och bella, jag red vannis och de gick väll också bra=D


^ jag och skrutten i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0