amanda-gia

Ikväll red jag gia på banan, blev lite varierad träning.
Red fram på volter och fyrkanten i alla gångarter, sedan tränade jag rygga och även framdelsvändning och sen direkt galopp efteråt, och det gick super :)
Sen hoppade jag lite och det gick både bra och dåligt hhaha (a) nä men jag är endå nöjd med henne idag.
Känner att hon hoppar betydligt bättre då jag håller om henne, ibland har jag lust att inte hålla om och släppa alldeled för tidigt och då blir de inge bra..
Menmen, får träna vidare på det :)


finaste!

Lovade ju bilder på Pikkan, men kommer skjuta upp de tills imorgon då det tar 100 år att ladda upp en bild:$
Men ni får iaf se en ovisad bild på gia :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0