amanda-hoppat

Idag så var jag ju på ridhuset och hoppade Pikkan.
Hoppade först en trekombination, eller först hade jag ett hinder, sen ett galoppsprång sen ett hinder sen två galoppspreång och ett hinder. Alla var då räcken, och hade de på en rak linje så jag kunde hoppa från båda hållen och även träna på balansen mot, mellan och efter hindrerna :)
Sen gjorde jag om de och hade först ett räcke och ett galoppsprång sen en oxer.
Hon var iallafall jättefin, är hur nöjd som helst med henne, hon hade bjudning men lyssnade endå jättebra och avstånden känndes bra, blev inget jätteroligt hopp utan allt rullade på fint!
Adelina filmade, men med en annan kamera än den vi brukade filma med så det gick inte att redigera i movie maker utan fick lov att lägga direkt på youtube, så det fick tyvärr bara bli 3 korta snuttar, annars skulle de så många filmer, men ni får klara er med det här =)


fina bebispoa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur hög är pikkan och Gia?:)

2010-11-06 @ 23:14:03
URL: http://jagsaandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan inte tro hon är 4 år, hon är så fin och jättebra teknik

2010-11-07 @ 12:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0