amanda-hoppspec

Jag fick som jag gissade på, Mickey :]
Han hade gått lektionen innan och hade tydligen varit jättepigg, han brukar bli det när små barn rider honom, haha så det var faktiskt riktigt kul, han var ovanligt pigg för mig också. Jobbade inte i någon ''form'' på framridningen för isåfall skulle han inte orka med hoppningen, utan red mest bara tempoväxlingar och ställde, även lite volter och att få honom rak. Själva hoppövningen var 5 hinder på en linje, först en travbom in, två saxar som var studs, ett galoppsprång sett en oxer, sen ett galoppsprång räcke och två galoppsprång räcke. Det gick faktiskt jättebra fär mig, är riktigt nöjd, anna tyckte också det såg bra ut :)


^ Jag och mickey på SRK-tävlinen i våras:)
mobbaaa inte kisset på benet, gick inte tvätta bort, även jag duschade honom dagen innan..:$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0