amanda-hoppspecialen

Efter skolan, ja snön fortsatte att yra ner som ett tok men endå så for vi med transporten till ridhuset och det gick faktiskt jättebra även om det var lite nervöst :) Men man fick ju köra riktigt sakta så var det inga problem.
Vi hoppade en liten bana med olika vinklar osv, vi värmde upp på lite studs. Banan kallas ''huset'' som säker många känner till!?
Pikkan var jättefin, men jag är inte alls nöjd med min ridning, kännde att jag var i en helt annan värld och nej fy, kunde inte koncentrera mig. Försöker alltid hjälpa henne med anvtånden även fast jag bara ska tänka frammåt och följa med så hon får sköta avstånden själv, men jag tror jag har ridit gia för mycket, + golle:$ hihi, men ponnyn var iallafall jättefin och hade bra bjudning mot hindrerna, avstånden ska vi jobba vidare på sen blir det nog inga problem med mera träning.
Hade tänkt rida gia lite på gården men blev inget av, var alldeles för dåligt väder, snöstorm! Men förhoppningsvis är snön borta imorgon så ska jag och gia ut och busa lite i snön, skulle vara kul:]


Denna bild har jag nog aldrig visat här, annars blir det nog ofta samma bilder..
Skulle verkligen behöva lite nya bilder på ponnysarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0