amanda-lägdorna

Efter skolan gick jag ut i stallet gjorde klar Pikkan för en ridtur, dock hann det blir väldigt mörkt innan jag ens var ute. Dessutom är jag mörkrädd så i skogen vågade jag inte rida, :$ så jag red runt lägdorna, där vär det även ganska mjuk så det gick jättebra att rida där. Fast jag skrittade och travade bara, hon hade överskottsengeri kan jag lova, hon vilade igår, men såhär pigg får man endå inte bli. Fast efter ett tag lugnade hon ner sig. Hon kunde alltså knappt skritta, utan småtravade hela tiden och direkt jag tog tillbaka henne i skritt så studsade hon på stället för hon ville verkligen inte stå still. I traven ville hon bara springa på utan att lyssna, men efter ett tags jobb så blev hon faktiskt jättefin:)
Typiskt henne är när jag rider i skogen kan hon knappt skritta, i ridhuset gör hon alltid som hon ska, haha sweet pony.


Kommentarer
Postat av: Camilla

tack! jag blir så glad då folk håller med mig ;D

2010-11-09 @ 18:02:13
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0